Semesterminnen

Sitter och kikar igenom alla dessa bilder som togs under vår fyra veckors långa vistelse nere på Gotland. Vill ju gärna dela med mig ett litet axplock så det lär säkerligen blir flera inlägg framöver, men här kommer ett första smakprov.



Mina fötter i den varma sanden



Den vackra stranden med så mjuk och len sand, längtar tillbaka redan.



Myser med Tessie so tycker att det äldrig kan bli för mycket mys



Söta Sassa hade jag gärna stoppat med mig i resväskan hem



Seglingstävlingen Gotland runt passaerade nere vid Norbod

Detta var en liten teaser, det får bli mer längre fram. Stänger butiken för ikväll.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Den obligatoriska Fötter i sanden-bilden, gött. Ser ut som du haft det bra på ön. Blir sugen på att göra en ny cykelsemester där när jag ser bilden med segelbåtarna

2011-08-03 @ 20:36:26
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0