Text-tv

Igår var vi över en sväng till pappa och Maj-Britt. Vi drack lite kaffe och såg även på Mamma byter bo på tv.



Vet inte om någon av er såg det, men kvinnan på bilden heter Anu och skulle byta hem med Tessie från Malmö. Eftersom pappa hör ganska dåligt så körde vi programmet textat, inget ont om det.

Däremot blev det ju smått roligt, eller iallafall för mig med min låga humor. De skulle berätta om familjens barn, vilket blev följande 

"Anus barn vill....."

Anus...... Pinsamt, men jag kunde ju inte hålla mig. Orkade inte ens förklara för de andra vad jag skrattade åt. Skäms ju nästan över mig själv, haha...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud...vad pinsamt! Jag skulle ha skrattat mig halv fördärvad!



Stackars människa!

2011-04-05 @ 22:36:16
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-12 @ 08:45:59
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0