Smak av sommaren

I söndags blev det ett spontant besök hos svärisarna. Så himla mysigt! Blev helt upprymd av det fina vädret och det blev även premiärgrillning. Tror helt ärligt att jag skulle kunna grilla varje dag om det nu bara var möjligt!

Här kommer lite bilder.





Livet på en pinne



Premiär för bara fötter i ballerinaskorna



En av baksidorna är vår och sommar...de stora spindlarna har
hittat ut de med....



Så här glad blir jag över spindlar ;)



Kärlekens skugga








Visst ser jag elegant ut?



Grillningen är i full gång



Behöver jag säga att det var gott?



Fina Tessie



Kommentarer
Postat av: Linda

Ni får flytta dit så kan ni grilla så ofta ni vill;). Jag har inte börjat använda sommarkläder och ballerinaskor än....feg..rädd att börja frysa;).

2011-04-19 @ 14:19:21
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0