Fredag 1 april

Idag är det en bättre dag. Trots att det faktiskt regnar ute.  Jag kom upp i vettig tid och hade egentligen planerat en rask powerwalk. Eftersom regnet öste ner så fick det bli att ändra mina planer. Så jag tog mig i kragen och gick till gymet redan klockan 7.40 idag. Det blev 45 minuters snabb gång på löpbandet för att komma upp i mina motionsminuter. Väl hemma gjorde jag även 6-packsträningen och lite övningar med hantlarna.

Vi har även varit iväg och besiktat bilen och den gick igenom utan minsta anmärkning. Så skönt! Doris gjorde succé där hon satt fastspänd i baksätet. Killen som besiktade fick ett stort leende på läpparna, medan han sa att han skulle låta henne fortsatt sitta fastspänd! Vem blir inte glad av lilla Doris!

I eftermiddag ska jag åka in till stan och klippa mig. Ska bli gudomligt skönt. för just nu är håret så risigt att det knappt går att borsta ur när det är blött. Jag som inte är håröm vanligtvis grinar illa varje gång jag ska kamma mig. Fick rekommendation av Liv om en frisör som hon brukar gå till, så hoppas det blir bra. Som sagt, alltid nervöst att byta till nytt ställe!

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dags för att gå mot tunnelbanan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0