Söndag 101017

Det har varit full fart hela dagen idag så har inte haft ro att blogga. Jag har packat kartonger som en tok idag...inser att jag måste förbi Biltema en sväng i morgon för de mellanstora kartongerna är snart slut och de är så bra till tunga saker.

Jag hade ju tänkt både berätta och visa bilder från gårdagens fest då 14 underbara personer kom och förgyllde min kväll men känner inte riktigt att jag hinner nu. Bilder kommer, jag lovar! Kvällen blev iallafall himla lyckad, det var så kul att hinna träffa alla innan nästa helg. Bortskämd blev jag också, fick en massa avskedspresenter, vilket jag verkligen inte hade väntat mig. Jag som älskar paket!! Bilder på detta kommer också!

Nä, nu ska jag gå ut i köket och kolla vad Mandy egentligen pysslar med. Jag hör att hon going crazy i bubbelplasten ;) Hon är för söt. Snart packar hon väl ner sig själv ;)

I morgon bitti väntar besök hos tandläkaren, usch och fy. Därefter blir det Biltema och sen turbopacka hela dagen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0