Underbart telefonsamtal

Det är återigen fredag, jag tycker dagarna och veckorna bara rusar förbi. Nu har jag varit Stockholmare i en vecka redan... Det har jag knappt fattat. Satt på tunnelbanan härom kvällen och insåg att detta numer ska vara min vardag, men det känns fortfarande som om jag är på en längre semester.

Jag har lyckats packa upp riktigt mycket under denna vecka, så nu är den värsta kaosen i lägenheten eliminerad :) Klart det fortfarande är mycket kvar att ordna med, men det får gå i sin egen takt. Jag känner att jag inte riktigt orkar hålla det tempo som jag skulle vilja, blir trött efter ingenting... Det största problemet nu är vart alla kläder ska förvaras. I min gamla lägenhet hade jag sex garderober till mitt förfogande - helt själv! Nu har vi TRE att dela på...

                                                    
                                       Vit Malm.byrå med 6 st lådor, från Ikea

Vi måste på något sätt köpa lite mer förvaring. Vi klurar på att köpa tre stycken byråer att ställa i sovrummet, då får vi ju plats med riktigt mycket saker....



               

                                                       En bild tagen min sista dag i Luleå

Idag på morgonen fick jag världens bästa telefonsamtal. Min älskade bror ringde och berättade att han hade fått provsvaren efter sin treårskontroll efter cancerbehandlingen. Ingen ny cancer än så länge!!! Tjohooooo! För varje dag, vecka och år som går ökar ju chanserna att slippa återfall. Jag kunde verkligen inte få ett bättre besked. Mina glädjetårar har rullat ner i nästan en timme nu. Älskar dig Magnus, fan vad du är värd detta efter allt du har kämpat. Din livsglädje och jävlaranamma ger resultat!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu sitter jag här och bölar! Typiskt mig:). Hoppas han aldrig får återfall!



Sv: Jag beställer av Pagoni.



Jag och min sambo har en liten klädkammare, 2 höga och 2 låga malm byrå. Ändå får vi inte plats med allt.suck. Hoppas ni lyckas bättre:).

2010-11-05 @ 21:37:03
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0