Onsdagkväll

Sitter här med en kopp varmt honungsvatten och surfar lite. Glöggen har börjat "bluppa" och det luktar redan lite juligt här hemma hos oss. Jag har hunnit med en del fix ikväll. Dels har jag satt upp ny gardinstång och delvis nya gardiner i sovrummet, blev kanonfint. Sen har jag vakumförpackat lite av alla kläder som jag inte kan ha just nu och dessa har Fredrik burit ner till förrådet. Vi har ju som sagt ont om förvaringsmöjligheter och garderober så det gäller att bara ha framme det som verkligen kan användas.

All sortering av kläder får väl inte mig på världens bästa humör, känns ganska vemodigt att se allt fint som jag inte kan ha. Jag får hoppas att jag kommer att kunna komma i dom så småningom. Vissa kläder har jag även plockat undan för att sälja på Tradera. Jag gjorde min premiärförsäljning igår och sålde en svart klänning. Fick lite blodad tand, bättre att försöka sälja än att bara har det liggande.

I morgon väntar tjejlunch inne i stan med mina gamla Luleåtjejer som jag pluggade med på universitetet. Ska bli superkul att träffas, vissa av dom har jag inte träffat på många år!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0