Rensning avklarad

Så där ja... Nu kan jag vara riktigt nöjd med min söndag Har fått iväg mina papper till Jusek, varit på långpromenad, gjort veckomeny och nu slutligen tagit tag i den stora ångesten med att röja i förrådet.

Jag har inte så våldsamt mycket saker i förrådet trots allt, men känner att jag ändå vill rensa igen för att lyckas minimera det mer om det går. Det ser nog lite värre ut än vad det är för jag har sparat ganska många tomma banankartonger utifall jag ska flytta igen, plus att jag även har en del av Livs saker som hon inte fick med i sitt flyttlass nere i mitt förråd.

Blev ett himla projekt att röja där nere. Galären gjorde ju om våra förråd för några år sedan, till jättefräscha, men dock våldsamt långsmala förråd. De satte även in belysning som styrs av rörelsesensorer. Vet inte riktigt hur de tänkte men de satte inte in några lampor i själva förrådet så där är det ju tokmörkt. När jag väl var längst in i förrådet så kände ju inte sensorena av mig, så det blev mörkt, med ungefär en minuts intervall. Jag höll på att få tokspel eftersom det inte är det lättaste att leka Fångarna på fortet i mörker med livet som insats. Jaja, nu är jag klar iallafall.

Jag har även rensat ut saker som jag ska försöka att sälja av på antingen Tradera eller Blocket. Måste försöka få ihop lite cash till min bilskatt. Har aldrig prövat sälja på Tradera så detta kan bli intressant. Hoppas jag får ihop någonting iallafall. Alla bidrag tas ju tacksamt emot just nu.

Nä nu ska jag nog hoppa in i duschen en sväng, känner mig alldeles svettig och dammig.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Emma Aludden

Tack för en super veckomeny!!!

2010-05-30 @ 20:03:08
URL: http://aludden.com
Postat av: Malin

Varsågod Emma!!

2010-05-30 @ 20:11:04
Postat av: Theolejla

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-09 @ 15:51:57
URL: http://theolejla.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0