God morgon onsdag

Pensionärsvarningen fortsätter. Vaknade först kl 4 men lyckades ligga och "dra mig" till klockan 5.30. Inte mycket att göra, väntar på att kaffet ska bli klart.

Första natten med Mandy har gått bra. Hon jamade lite i början men den fann hon ro och somnade gott i vardagsrummet. Olivia och Mandy är fortfarande lite avvaktande till varanda. De råkade springa runt soffan från varsitt håll igår kväll och blev nog båda tokrädda, började fräsa åt varandra och backa åt varsitt håll. De gör inget mot varandra, försöker inte gå till attack. Tror nog att de kommer att finna varandra i sinom tid.

För er som undrar varför jag har "fått" henne så är det så att jag ska vara fodervärd åt henne. Det är samma uppfödare som som jag köpte Gizmo ifrån. Uppfödare ska ta en till två kullar på henne innan hon tillfaller mig, känns jättespännandee. Än så länge verkar ju allt fungera också. Har ju henne på en provperiod för att se hur det går. Olivia går ju trots allt före, min lilla skatt. Som sagt, än så länge ser det just ut.

Hade Annika på besök igår kväll och som vanligt när vi ses så har vi så trevligt att vi glömmer bort tiden. Tror det blev nästan 3,5 timmes surr i soffan, men oj så trevligt. Vad skulle jag göra utan dig vännen??!!

Nä nu tror jag bestämt att kaffet är klart. Hörs lite senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0