Fläskfilé på rymmen

Jag var och handlade på Willys nyss. De har totalrenoverat butiken så nu är den riktigt fräsch, och kanontrevlig att handla i. Denna vecka firar de sin nyöppning med rejäla kampanjvaror. Jag kände mig nästan som en sniken pensionär när den ena efter den andra kampanjvaran åkte ner i korgen. När jag lastade upp varorna på bandet så var det nästan så jag skämdes, men jag måste ju passa på att ladda upp. Med denna ekonomi måste jag verkligen vända på varje krona, så detta var ju kanon. Köpte kaffe för 15 kr, och så fläskfilé för 44 kr kilot. Man fick max ta tre fläskfiléer så jag passade på att göra detta, det är ju bra att ha i frysen.

Men nu när jag väl var hemma och packade upp kassarna så saknas det en fläskfilé. Hur tusan kan man tappa bort en sån? Den måste ju på något sätt glidit ur den ena påsen när jag ställde ner kassen på golvet för att kunna packa den andra kassen. Skapligt irriterande och en aningens pinsamt och gå tillbaka och fråga om någon har hittat en fläskfilé. Jag får helt enkelt leva med förlusten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0