Bikini, balkongmiddag och behaglig värme

Vilken värmde det är nu sedan ett par dagar tillbaka. Ryssvärmen har verkligen kommit till Norrbotten. Känns helt overklig, allt  har gått så fort. I lördags var det 26 grader varmt i skuggan. När jag och Fredrik satt i Norra hamn med vår kaffe så flöt fortfarande bitar av isflak i vattnet. Nu är allt borta, gräsmattorna gröna och björkarna halvvägs utslagna. Allt hände på typ två dagar. Jag njuter för fullt! Har passat på att vara ute så mycket det bara är möjligt. Idag tog jag, Mari och Ulrika en långpromenad. Först runt fjärden, sen gjorde vi en avstickare förbi Teamsportia vid Kvantum och sen tillbaka hem. Kändes bra i min kropp, har nämligen en ganske rejäl träningsvärk efter ett body pump pass igår.

Beställde förresten en bikini på La Redoute för ett tag sedan. Var kraftigt skeptisk till att den skulle passa, men den blev kanonfin. (Hade man kunna få med kroppen i samma beställning så hade jag tagit den med)




I lördags var vi hos Annika och Johan. Vi väntade i vanlig ordning alldeles för länge med att bestämma vad och hur vi skulle äta, så till slut blev det panik. Det slutade med hemkörd pizza som åts ute på deras ljuvliga balkong. För att vi skulle rymmas alla tog vi ut deras vardagsrumsbord och satt på kuddar på golvet. Hur mysigt som helst. Tusen tack för en riktigt härlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Marie

En liten, liten ,liten aning värme har kommit under kvällen, och vi skymtar solen i horisonten.

Hoppas, hoppas...

Snygg bikini! Tror du slår knock out på beachen i år med den!

2010-05-18 @ 00:01:36
URL: http://iammine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0