Big Comedy 2010

Förra veckan var jag, Madde, Annika och Johan på Big Comedy. Det var verkligen hur kul som helst. Vi hade platser allra längst fram i mitten, och JA, vi blev utpekade. Henrik Schyffert gick hårt åt mig när han såg att jag fotograferade, men det var det värt.

Här kommer lite bilder från kvällen!





Robin Paulsson



Felix Herngren



Adde Malmberg



Elina Du Rietz



Henrik Schyffert
Det var detta kort som startade hans "attack" mot mig



Fredrik Andersson



Peter Wahlbeck



Marika Carlsson



Johan Rheborg



Hela gänget samlat



Schyffert såg att jag tog fram kameran och rusade fram för en posé.



Efter showen fick vi mycket nöjda fotas med Peter Wahlbeck



Johan och Peter Wahlbeck



Vi avslutade den trevliga kvällen med ett glas vin på Kulturens hus.

Tror bestämt att jag förlängde mitt liv med många år med tanke på hur mycket jag skrattade. Såg att tiningarna hade gett showen dåliga betyg, det kan jag inte förstå. Det var då iallafall min typ av humor, skrattade så tårarna rann.

Tack goa vänner för denna kväll!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men så är det alltid. Fel recensent på fel plats, de är lite för objektiva, och så blir det en dålig recension. Sett det hur många gånger som helst

2010-05-05 @ 17:10:39
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0