Aj aj aj

Idag har jag roat mig med lite självplågeri. Jag har epilerat benen. Jösses, har glömt bort hur jäkla ont det gör. Skulle ju nästan behöva bedöva mig med vin eller en drink. Klarade mig igenom proceduren med en himla god vilja.





Nu är jag lätt prickig på benen, men hoppas det lägger sig till i morgon.
Vill man vara fin får man lida pin heter det väl ;)

Jag har en bättre dag idag, har lyckats stå emot suget att vräka i mig onyttigheter. Känns skönt! Däremot är min pollenallergi värre än någonsin. Tror inte jag varit så här risig sedan jag var liten.  Här kommer lite bildbevis, och ändå så ser det inte så farligt ut på bild som det är i verkligheten.





Snygg som tusan!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ajajaj så plågsamt, men skönt att ha det gjort.

Jag epilerade oxå benen igår. ;)

2010-05-24 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0