Tjoho

Jag mår inte illa idag. Helt underbart! Tänk att jag kan bli sååå glad av något så litet...
Och underbart väder är det också, så ska pallra mig ut en liten kortis. Är fortfarande matt i kroppen så blir nog en väldigt liten tur, som måste avslutas på affären. Har levt på rostade mackor och saftsoppa i tre dagar nu. Nu är det dags för att laga något rejält.

Jag lider just nu av rejäl akut skoterabstinens... Fy vad jag vill åka ut på tur. Gräva ner mig i en snöhög, ligga på ett renskinn och sola och mysa. Grilla hamburgare och dricka varm choklad.. Aaahhhh blir ju sjuk när jag tänker på det. Tänk att jag från söder kunde bli så biten av detta. Kunde man inte tro från början. Och nu när jag inte längre har den möjligheten så är saknaden enorm.. En vårvinter utan en massa skoterturer är ju ingen riktig vår..

Nä, nu är det dags för en tur till affären.

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gött att du inte mår illa längre :O)

2010-03-06 @ 09:02:33
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0