Tidig

God morgon!

Måndag morgon och dags för en ny vecka, som blir en bra vecka. Ikväll kommer äntligen Fredrik upp och hälsar på! Jag vaknade alldeles för tidigt idag, värre än vanligt. 03.30 tyckte kroppen tydligen att det var dags att slå upp sina blå. Jag var väl inte riktigt inne på samma linje och "drog mig" till kl 04.30. Vad säger man???? Galet är bara förnamnet. Det var ju inte så att jag gick och la mig tidigt igår heller, somnade nog kring 23.30.

Ny myser jag i pyjamas i soffan med missarna och en kopp kaffe. Och VÄNTAR på att morgonnyheterna ska börja på tv.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Helt galet!! :) Gick oxå och la mig vid den tiden, men var sjukt trött när både Alice och Astrid tyckte att det var morgon kl 7.

2010-06-07 @ 08:35:55
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0