Tidig måndagmorgon

God morgon!

Klockan är strax efter 5 och jag har varit vaken ganska länge. Vet inte hur många gånger jag har vaknat inatt, sovit jätteoroligt. Har drömt massa osammanhängade drömmar och vaknade till kring 2 och blev riktigt, riktigt rädd. Jag var väl i ett tillstånd mellan sovandes och vaken och tror att det ligger någon bredvid mig i sängen. Att jag har några mansben bredvid min kudde. Började slå "personen" som visade sig var mitt överkast som jag inte riktigt hade bäddat av hela sängen utan bara dragit åt sidan. Gissa om jag hann få puls. Stackars Mandy måste nog ha undrat vad tusan jag höll på med....

Idag blir en fullspäckad dag. Madde har bjudit över mig till henne för att vi ska äta frukost ihop. Himla mysigt! Efter det ska jag börja fixa med allt som måste göras innan jag åker.

Nä ska nog ta mig ut i köket och slå på lite kaffe.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0