Frukost med Madde

Jag fick en riktigt mysig morgon, trots att jag vaknade så vansinnigt tidigt. Jag blev bjuden på himmelskt god frukost hemma hos Madde. Hon bjöd på smoothie, ägg, skinka, ost, melon,persika och så givetvis kaffe. Galet gott! Vilken strålande idé du kom med söta du. Detta måste vi göra flera gånger.

Här kommer lite bilder från vår tidiga morgon tillsammans.




Madde med en smoothie i högsta hugg...




Söta Casper äter gröt...med halva ansiktet.



Smoothie gjord på blåbär, hallon, banan och jordgubb. Smarrigt!



Fräsch frukt skulle man starta alla dagar med..

Tack Madde för en kanontrevlig morgon. Himla skoj att hinna ses innan jag åker ner.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0