En stor dos valium

Det är nog vad jag kommer att behöva denna vecka. I morgon är det dags för mig bege mig mot Västerås och hjälpa pappa att röja i lägenheten. Vet bara hur förbannad jag var när vi började så smått i höstas och jag misstänker att det lär bli lika hetsigt igen. Vi har ju som sagt lite skilda åsikter på vad som ska sparas och slängas och envisa som vi båda är så ryker vi ihop titt som tätt. Till det ska det läggas att det ska bli 29 grader varmt ute och då är man ju verkligen sugen på att vara inomhus. Plussa även på att jag har mens nu, så förstår ni krisläget. För utom det lär det väl bli något sockerfall eller två.

Ja, men vad ska man göra. Bara bita i det sura äpplet och köra. Idag fick pappa och Maj-Britt klart med en gemensam lägenhet så nu är det ju verkligen skarpt läge. Point of no return.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja då förstår jag vad du menade på FB :) Ja jag sänder dig massor av styrkekramar i förhoppning om att det trots allt blir en bra vecka!

2010-06-28 @ 18:04:05
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Susanne

Va roligt att de ska flytta ihop :OD Hälsa din pappa från mig och gratta med en kram. Hoppas att du, och din pappa, överlever röjningen

2010-06-28 @ 21:01:42
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0