En måndag till ända...

Förutom frukosten med Madde så har jag hunnit med en massa saker idag, jag har varit riktigt effektiv. Jag har rensat ur den sista av mina garderober, varit till återvinningen med allt skräp som jag tidigare har rensat ut i förrådet. Jag var även förbi Röda korset med en massa kläder och gjorde en god gärning. Jag har även varit och klippt min lugg som hunnit bli så himla lång. Min gulliga frisör gjorde det gratis åt mig, snacka om snäll!

Jag fick även ett il att rensa i mina lådor, så nu har jag fått en rejäl ordning. Hoppas bara kunna hålla det så fint framöver. Och mitt i all rensning hittade jag äntligen ett par ringar som jag har tappat bort ett bra tag. Nu kan jag äntligen andas ut, var livrädd jag hade lyckats slarva bort dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0