Bootcamp

Onsdagen bara for förbi, fort som tusan. Klev upp tidigt (som vanligt numera). Pysslade lite hemma. Därefter träffade jag Annika en sväng på stan och följde med henne när hon skulle göra lite ärenden. Efter det följde besök på ätstörningen. Var på samma vikt som förra veckan, 74,4 kg. Hoppas att den ska börja så sakterliga börja gå nedåt nu när träningen börjar komma igång lite mer frekvent.

Eftermiddagen tillbringades i min brassestol i solen på balkongen. Slappandes och läsandes i en av mina böcker som jag ska läsa under min behandling. På kvällen tog jag mig iväg på en dunderjobbigt träningspass, bootcamp. Länge sedan jag svettades så mycket, men kul vad det!

Nu ska jag hoppa i säng, helt slut efter denna dag.
God natt mina vänner!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Det går säkert åt det håll du vill nu när du kan träna lite mer igen!

2010-06-03 @ 10:27:21
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0