Ny frisyr

I torsdags hade jag tid hos frissan...äntligen. Var evigheter sen jag var dit senast.. Det märkte jag allra helst när jag skulle boka tid. Jag brukar klippa mig hos Hanna på Klipperian, men nu var hon tydligen mammaledig.. Se där. Så fick gå till Sandra istället, Hon var jätteduktig, så jag är helnöjd. Lyckades faktiskt klippa lite frisyr och inte bara toppa mig.



Och på väg till frissan var jag med om något märkligt. Jag blev uppraggad på Storgatan. Trodde faktiskt inte det var möjligt, men tydligen så var det det. Jag får väl se det som en rejäl boost av självförtroendet.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fin du blev vännen!

2010-02-03 @ 22:13:35
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0