God morgon tisdag

God morgon!
Sovit som en kratta inatt... Låg och vred mig till sena natten, eller snarare framåt morgonen.. När jag väl somnade sov jag jättemärkligt, somnade, vaknade, somnade och vaknade om vart annat.. Konstigt nog var jag ganska pigg när klockan ringde.. Men däremot är jag fortfarande väldigt matt i kroppen och jag kände att jag verkligen inte var iform när jag höll på att fixa frukost.. Så tog beslutet att vara hemma även idag. Jag ska inte göra mtt vanliga misstag att gå för tidigt. Men det känns svårt att lyssna på kroppen när hjärnan vill något annat.. Men men, det lönar nog sig i längden.

Nä, ska bädda ner mig igen, och ladda för att bli helt frisk!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0