Borde redan ligga i sängen...

Blev lite stressad över att jag inte har uppdaterat på en vecka..så velade om jag skulle lägga mig eller skriva en sväng. Får bli en kortis..

Kick offen i Stockholm var bara hur kul som helst. Bilder och lite mer info om detta får komma en annan dag. En sak kan jag då avslöja.... Vilket dunderparty det blev.. Vet inte när jag hade så roligt senast.

Nu har jag städat bort julen. Måste erkänna att det är ganska skönt på något vis, trots att det blir mörkt och tomt. Men på något sätt känns det som en nystart...

Och på tal om nystart. Jag var och tränade på lunchen idag.. Första gången sen i höstas som jag körde ett riktigt pass. Det blev Indoor walking.. Himmel vad jobbigt.. Känner en analkande träningsvärk i låren just nu och inser väl hur de kommande dagarna kommer att kännas.

Jag arbetar numer från vårt nya kontor i Luleå. I gamla Riksbankshuset håller vi till.. Helt ljuvligt, tar ca 5-8 minuter att gå till jobbet..



Nä, dags att hoppa i säng..med Olivia. Hon har fått sova med mig (mot alla mina tidigare principer) sen Gizmo försvann. Hon har varit så orolig av sig, men får hon vara med mig kurar hon upp sig på min kudde och ligger där hela natten. Ganska mysigt trots allt..

Kram å god natt..måste ladda för morgondagen..då väntar något som jag måste ha mycket energi till.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du hade så skoj nere i huvudstaden! :OD Sköt om dig och hoppas att det går bra imorgon vad det nu än är du ska göra. Kramizar!

2010-01-14 @ 01:45:48
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.
Postat av: Madde

Kul att du kom förbi igår! Till mitt lilla kaos :)

Lycka till idag, det kommer att gå bra! Kramis

2010-01-14 @ 08:49:40
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Mari

SJälvklart ska Olivia sova med dig nu =)



Härligt att du hade så skoj på partyt i sthlm,....det behövde du

KRAM

2010-01-16 @ 08:36:15
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0