Ballongvalv

Fredag kväll tillbringades hemma hos Hanna och Pierre. Jag hade lovat dom att hjälpa till att göra ballongvalv inför deras dotters barnkalas. De hade lånat hem en kompressor så vi skulle slippa blåsa alla ballonger själva.. Skönt.. Men tyvärr gick den sönder, blev överhettad och slangen gick av.. Så jag har blåst och knytit ballonger så jag har skavsår..och bundit jättefina valv av många ballonger. Glömde ju ta med kameran och fota allt. Var en underbar kväll. Vi åt sushi, surrade och fixade.

Lilla Elsas min när jag höll på med ballongerna kan jag leva på länge. Ögonen tindrade och hon gav mig världens största kram innan hon gick och la sig. Gissa om jag blev varm i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0