Vinterpromenad

I torsdags tog jag, Sara och lilla Siri en lång promenad på isen i det soliga, men väldigt kalla vädret (minus 22 grader). Men solen värmer faktiskt lite nu. Underbart. Vi går en strålande persiod till mötes nu.



Finns inget finare än att vandra på isen...så vackert!








När jag kom hem fick jag ett smärre frispel, jag hade nämligen fortfarande inte fått mitt arbetsgivarintyg. Behöver jag säga att jag blev galen. Skickade ett minst sagt upprört mail till både N och L och "hotade" med att om jag inte hade det till i fredags så skulle Fredrik personligen gå in på huvudkontoret och hämta det. Fick ingen repsons och då brann det av rejält. Började prata med en av mina gamla kollegor och berättade hur allt låg till. Hon blev helt upprörd när hon hörde det och tog tag i allt. Fick mitt intyg hemlevererat till dörren samma dag. Tack M för det! Tur det finns någon med stort hjärta.

Så i fredags kunde jag äntligen skicka in alla paper till Försäkringskassan! Nu återstår det bara att se hur länge all handläggning tar..

I fredags var jag även å Helex och tränade med Stina, ett rejält pass vill jag lova. Vi körde först 30 minuters kondition (crosstrainer), sen körde vi ben och en rejäl omgång core/bålträning.. Så vi höll på i 1 timme 45 min. Underbart att vara igång igen. Men ojojoj vilken träningsvärk jag har nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0