Uppe med tuppen

Idag chockade jag både omvärlden och mig själv. Jag klev upp klockan 6. Egentligen är det ju ganska komiskt.. Så här tidigt har jag ju aldrig klivit upp när jag jobbade, men första dagen som jag är arbetslös då vaknar jag före fan.

Jag har sovit minst sagt uselt inatt. Jag gick och la mig i vettig tid, låg och vände och vred på mig. Precis när jag höll på att somna in märker jag att jag inte har tagit ur linser... Aaahhhh, bara att kliva upp och göra det. Gud vad galen jag blir när jag gör så här.. Tillbaka i sängen, jaha...klarvaken.. Låg och skruvade mig och myste med Olivia... Somnade in till slut, vaknade kl 24, kissnödig. Ja men då var det ju bara att kliva upp, och samma procedur igen. Klarvaken. Vet inte vad klockan var när jag somnade, men vaknade iallafall kl 2. Kissnödig!! IGEN!! Men helvete, vad är det frågan om?? Låg och funderade ett tag om jag skulle kunna hålla mig, men insåg att det var lönlöst. Uppe för tredje gången, mer arg än någonsin. Och efter detta toabesök blev det aldrig någon djupsömn.. Sov, vaknade, sov, vaknade. Klockan 6 fick jag nog. Klev upp och kokade kaffe, satte på morgonnyheterna på tv och tände lite levande ljus.

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Blir nog en långdusch med lite peeling, ska raka benen och fixa fötterna.

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0