Tjejmiddag i Piteå

I lördags styrde jag kosan till Piteå där Annika bjöd på middag hemma hos Sara. Det var verkligen jättetrevligt. God mat och trevligt sällskap. Vi pratade både allvar och en massa strunt, spexade lös framför kameran, sjöng singstar en aningens falsk men med full inlevelse.

Här kommer lite bildbevis från vår kväll.



Annika och jag




Sara och jag skiner ikapp




Dags att spexa loss lite




Man kan ju inte alltid se seriös ut ju ;)




Dags för singstar..stackars grannar.. Mer inlevelse än skönsång.




Minst sagt fokuserad. Tävlingsinstinkten är på topp.




Annika testar om det går bättre om hon sjunger i två mickar samtidigt.




Nöjd över en trevlig kväll.







På söndagen gick jag och Annika en promenad in till stan där vi tog en fika i Gallerian och satt och spanade på folk.
När jag sedan skulle sätta mig i bilen och köra hem hade bilen en helt annan vilja än jag. Den ville inte starta, var nog alldeles för kallt för den och troligen måste väl batteriet inte vara helt prima. Som tur är hade jag startkablar och det kom en vänlig, om än förvirrad och ganska stressad man i bil, som hjälpte mig att få igång den.

Tusen tack mina vänner för en jättetrevlig helg. Oj så välbehövligt!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va kul att få se bilder från kvällen! :O) Gött att du hade det så bra och roligt!

2010-02-23 @ 15:32:38
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.
Postat av: Annika

Oooo vilka hetingar vi är :)

2010-02-24 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0