Sista dagen

Så där..då var den avklarad. Den sista dagen på jobbet!! Fy vad konstigt det känns. På något sätt så känns det mer som om jag ska på en lång semester.. Får väl hålla kvar vid den känslan så länge det går. Blev iallafall avtackad av mina kollegor med blommor, doftljus från Partylite och operatårta.

Har varit en sväng på stan efter jobbet.. Jag var ju tvungen att lämna igen skiddressen jag köpte tidigare.. Känner inte att jag har råd att ha kvar den, även fast jag hade presentkort. Vet ju inte om jag kommer att behöva det till något annat längre fram..

Har fått hem papper från Försäkringskassan och jag blir ju helt matt bara jag tittar på dom. I morgon bitti ska jag bege mig till Arbetsförmedlingen och anmäla mig också..fy..vill inte....Nu börjar allt pappersadministrerande...suck, blä..Har ju inte direkt bra tidigare erfarenheter av sånt.

Håller på att packa ikväll. I morgon eftermiddag flyger jag ner till Stockholm. Ska bli helt underbart. Behöver verkligen få lite miljöombyte. Längtar att få träffa alla..pappa och Maj-Britt, Fredrik, brorsan och Liv...Åååhhh vad jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0