MysMandy

Vilket gott skratt jag fick mig i morse när Mandy rockade loss i lägenheten. Det är så lustigt med henne, för bland alla leksaker som vi har köpt till henne så är det ett enkelt grovt snöre som hon gillar bäst. Det brukar hon attackera, kasta i luften och nu på senare tid även komma springande med i munnen. Apporterar som en riktig hund. I samband med det så jamar hon som en galning. Men i morse tog hon det ett steg längre. Hörde att hon jamade, jamade och jamade. Till slut kommer hon in till mig i vardagsrummet med Fredriks raggsocka i munnen. Sötaste. Hon fick ju slita som en tok för att orka få med den hela vägen från sovrummet. Tyvärr hade jag inte kameran tillgänglig, hade blivit en grym bild annars.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:D.



Våran katt är likadan, inköpta leksaker tröttnar hon på efter ett par min! När hon jamar och pratar så hör jag henne inte, jag måste se henne öppna munnen så hajar jag till och svarar..då blir hon så glad och skruttar runt mig och jamar:).

2010-12-06 @ 14:13:13
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Carro

Jaa han växer så det knakar.. jisses vad tiden går fort =) haha jo det är faktst Caspers gamla tröja :)

2010-12-06 @ 14:39:09
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0