Julen 2010

Här kommer en liten sammanfattning för denna jul. Julafton firades hemma hos mig och Fredrik tillsammans med min pappa och hans sambo Maj-Britt samt Fredriks pappa Jörgen. Det blev en riktig mysig jul med god mat, ett snöigt Stockholm och lite klappar!



Mandy busar med tomteluvan.



Jag fick så stort paket på morgonen så att det inte rymdes i min
julstrumpa. Glädjen i ögonen går det inte att ta miste på ;)



Mandy fick en liten julrosett.



Dukningen gick ju givetvis i vitt och rött.



Glaspärlor och stjärnor fick vara dagens tema.



Givetvis sågs det på Kalle.



Julmaten avnjöts.



Dopp i grytan är ju julaftonens höjdpunkt....
...men tyvärr är det bara jag som har insett det än ;)



Fredrik var kvällens julklappsutdelare.



Vår fina gran.



Gamla tomten vaktar klapparna.





Några närbilder på granen.



Mandy myser.



Den fina kandelabern som jag fick i julklapp.



Alla samlade.



Hela familjen samlad vid granen.

Juldagen och Annandagen firades hemma hos Fredriks mamma och Börje i Viksta utanför Uppsala, tillsammans med Cicci och hennes döttrar. Det blev med andra ord en riktig mysig jul!

Jag är ju ännu mer nöjd över att det blev en vit jul. Tänk vad lite snö kan göra med humöret!
I morgon är det nyårsafton och i dagsläget har vi faktiskt inte bestämt vad vi ska hitta på. Eventuellt blir det en lugn mysig kväll på tu man hand, men vi vet inte. Vi får se helt enkelt!

Hoppas ni alla får en fin nyårsafton!

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken mysig jul ni verkar ha haft!

Tack! Jag fixar med den på så vis att jag väljer mall, typsnitt, färger osv, inte mer avancerat än så och så försöker jag fippla med att få till en header då och då med hjälp av picnik som är superenkelt för en okunnig typ som jag:) Den jag hade med bara barnen nyss var så himla hög så nu testar jag en ny igen haha. Kramar!!

2010-12-30 @ 23:59:29
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0