Granen står så grön och grann...

...i stugan. Jag utlovade ju lite bilder på hur granen blev, så tänkte dela med mig både när jag monterade ihop den och sen när den är pyntad och klar.

Helt ärligt, så kan jag inte fatta att den är över 30 år gammal.



Varje kvist monteras var för sig.



Det tar sig...



Slutligen sätts toppen på plats.



Pyntad och klar



Mysfaktor



Lite tomtar bland ljusen är ju aldrig fel






Älskar verkligen barren på den här granen, de ser och känns verkligen äkta.



Vår adventsljusstake, med sten från Gotland.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har rätt! Den ser fan så mycket bättre ut än de granar som finns idag. Jag köpte en plastgran för några år sen men den såg så falsk ut att jag återgick till riktiga granar. Vårda den ömt:).

2010-12-02 @ 22:35:09
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Magnus

Plockepinn Granen !

Den blev fin hemma hos er

2010-12-03 @ 14:17:25
Postat av: Marie

Vilken fantastiskt fin gran! Jättevacker!

Ser urjobbigt ut med att sätta på varje gren för sig bara.. Men gosh, vad fin du har gjort den!

2010-12-04 @ 09:09:38
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Vad kul att höra att granen går hem även hos er. Visst, det är ett himla jobb att sätta ihop den, men det är helt klart värt mödan!

2010-12-06 @ 09:58:22
Postat av: Carro

Vilken mysig gran, vill egentlgen också ha gran men det blir inte så i år :)

2010-12-06 @ 14:41:19
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0