Undrar vad grannarna tänker

Kan ju inte annat än fundera på vad Fredriks grannar tänker om mig ifall de kikar in i lägenheten. Som jag skrev igår fick jag ju en stegräknare som jag började anväda. Igår kom jag upp i 12182 steg. Utöver alla steg lyckades jag ju som sagt åtstadkomma blåsorna från helvetet på båda mina hälar. Detta resulterar i att jag idag inte kan ha några vettiga skor på mig och därför inte heller gå någon ordentlig promenad. För att ändå komma upp i hyggligt antal steg har jag nu promenerat runt, runt, runt, runt i Fredriks lägenhet. Han har en lägenhet där det är möjligt att gå runt genom hela. Så där har jag alltså promenerat barfota mellan kök, hall, vardagsrum, kök, hall, vardagsrum... Mandy och Olivia tittar på mig som om jag är helt från vettet!! Och kanske jag är det??

Kommentarer
Postat av: Susanne

Smart lösning! tummen upp

2010-08-10 @ 17:27:23
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Marie

Ha ha! HÄRLIGT!! Tycker at du är duktig!

2010-08-12 @ 10:29:57
URL: http://iammine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0