Morgonträning

Idag gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle klara av, jag klev upp kl 6 och tog mig iväg för att träna. Jag körde ett pilatespass kl 7 på morgonen. Stina blev helt chockad över att se mig där, för hon vet vilken sömntuta jag är ;) Jag fick sällskap av Annika på passet som provtränar på Helex nu, riktigt skoj! Efter pilatesen körde jag 30 minuter på löpbandet och sen lite styrka för magen i gymet. Är riktigt nöjd med mig själv. Passade även på att sola en sväng på vägen från gymet.

Tänk om jag kunde börja ha detta som vana. Blev på riktigt gott humör och det är mycket lättare att hålla matrutinerna när jag kliver upp i vettig tid. Då kommer allt lite mer naturligt....Har ju tom hunnit med mina mellanmål hittills idag!

Underbara fredag och solen lyser ute!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0