Med livet som insats

Nu ska jag vara vågad och använda en maskin som låter som ett dödsredskap, eller vad sägs om denna beskrivning i manualen:

Produkten är inte ämnad att användas av personer (inkl barn) med nedsatt känsel, fysisk eller mental förmåga eller som har brist på kunskap/erfarenhet av apparaten, om inte användning sker under uppsyn eller efter instruktion av apparaten av en person som är ansvarig för deras säkerhet.

Och vad är det då jag ska använda?? Jo den nyinköpta elvispen hos Fredrik.. Hoppas jag överlever ;)

Glad påsk på er mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste ge något livstecken ifrån dig så att vi vet att du överlevt ;) Glad påsk från hela familjen i Kallax!

2010-04-04 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0