Fullspäckad dag

God morgon

Idag har jag klivit upp ganska tidigt, känner att jag har ganska mycket jag måste hinna fixa idag.
Det som står på dagens agenda är följande:

- Packa inför morgondagens resa ner till Fredrik i Stockholm
- Kamma Olivia, byta sand i kattlådan
- Förbereda mat till kvällen
- Möte på ätstörningen
- Middag hemma hos mig
- Kvällen avslutas med att jag, Madde, Annika och Johan ska gå på Big Comedy.

Igår blev det en tur med Sara och Siri till IKEA. Det var en himla trevlig dagsutflykt. Handlade endast två stycken förpackningar av klädförvaring eftersom jag ska sätta ner kläder i förrådet samt några kjolhängare.


Började rensa ut de kläder jag inte kan ha just nu eftersom jag har gått upp i vikt. Det är fina kläder som jag rensade ut, så därför vill jag inte slänga dom utan spara dom i källaren tills jag gått ner lite. Då kan jag ha det igen, och då får jag rensa ut det som är för stort. Inser nämligen att det är bättre att ta bort det jag inte kan ha just nu, för blir så deppig när jag öppnar garderoben varje dag och ser allt fint som jag inte kommer i. Det blir liksom en påminnelse på "mitt misslyckande". Insåg däremot när jag packade ner kläder igår att jag skulle behöva några fler förvaringsväskor.

Var även och bytte till sommardäck igår, skönt att ha det gjort nu. Och så blev jag bjuden på middag hemma hos Madde när jag var och lämnade det jag hade köpt till henne på IKEA.  Tusen tack för det vännen! Var kanongott!

Nä nu är morgonen första kopp med kaffe uppdrucken. Dags att köra igång med dagens göråmål!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så hjärtligt!

Funderade på att ha en stilren mall som du, eftersom det är så snyggt; men mitt krångelsug tog över..

Själv har jag plockat fram sparade kläder som varit för stora!

Kram

2010-04-28 @ 07:51:47
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Malin

Marie

Det var så lite så. Jag är också sugen på att ändra min blogg, för detta är ju en standardmall. Vill ju göra den mer personlig. Ska få hjälp av en kompis som har erbjudit sig att lära mig hur jag gör, det är bara det att jag inte har kommit till skott ännu. Men snart så..

2010-04-28 @ 07:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0