Fixarkväll

Ikväll satte jag äntligen fart med allt jag har sparat på mig att göra i flera veckor. Jag diskade, plockade undan saker, dammsög och strök och bytte gardiner i vardagsrummet. Blev jättefint och somrigt med vita gardiner. Ska fota resultatet någon dag så ni får se.

Jag har även hunnit att ta bort det gamla nagellacket, fila naglarna och satt på nytt ljusrosa lack. Måste ju vara fräsch till i morgon när det är dags för frisyr/modevisningen. Känns både spännande och nervöst på samma gång.

Det är nog bäst att ta sig i säng nu så jag orkar med allt som händer i morgon, det blir en heldag!

God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kycklingburgarna fick det att vattnas i munnen! Åh så gott! Det måste jag testa!



Och du är så duktig! Blir kul med bilder på ditt nya fina vardagsrum:)

2010-04-22 @ 07:47:12
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: frida

Så duktig du är! Hoppas allt går bra i dag, verkar ju jättespännande!

2010-04-22 @ 09:43:11
URL: http://fraidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0