Desigual

Igår besökte jag D Store i Shopping för att pröva ut kläder till nästa veckas visning! Fick pröva en massa snygga klänningar av märket Desigual. De hittade tre ursnygga klänningar som jag ska ha..sen var de inte riktigt säkra hur många byten det ska bli.. Men vi får se. Ska hämta upp dom nästa vecka. Alla kläder var toksnygga, men en av klänningarna blev jag verkligen förälskad i. Tyckte den såg ganska ful ut på galgen och när hon föreslog den såg jag väl inte alltför glad ut. Men oj så snygg den blev på. Farligt att testa sådana här kläder, är ju inte riktigt i min prisklass i den situation jag är nu. Klänningen som jag förälskade mig kostade 1000 kr...suck.. Dream on...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag förväntar mig bilder av något slag sen från visningen. Jag är sjuk nyfiken på hur snygg reedan snygga du blev :OD

2010-04-16 @ 19:25:21
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0