Västerås

Jag är kvar nere i Västerås och jag blir kvar här tills de fackliga förhandlingarna ska vara i Stockholm på onsdag. Så förhoppningsvis hinner jag få lite mer praktiskt gjort innan det är dags att åka norrut igen.  Detta rensande av saker håller nu på att driva mig till vansinne. Allt tar en sån himla tid och pappa och jag har inte direkt samma syn på saker och ting. Jag har haft tålamod bra länge, men igår fullständigt exploderade jag.. Och då kan man ju stilla fråga sig.. Är man 32 år eller 14??? Kändes som om jag bara hips vips var tillbaka i min tonårsrevolt. Fick vredesutbrott, slog i dörrar..ja ni läser lätt. Hur moget är det?? Slutade att jag i fullständigt vansinne körde hem till brorsan och avreagerade mig, drack kaffe och såg Idoluttagningen.. Tack för att jag fick komma!!! Blev lugnare efter det!!

På tal om brorsan så hade vi en jättemysig dag häromdagen. Efter hans jobb åkte vi och åt Thaimat ihop och sen följde jag med hem.. Hjälpte till att bära ut ett gammalt kylskåp och kånka in ett nytt. Skönt att kunna få hjälpa till lite!Sen satt vi och drack kaffe och surrade i timmar, bara hur mysigt som helst.. Det är vid sådana här stunder det gör så ónt att veta att man bor så himla långt bort! Jag vill ju ta vara på dom jag älskar, men vad gör man när familj och nära vänner utspridda över hela landet???

Nu är det dags att brygga lite kaffe och sedan slå på turbon!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Emma Aludden

Lycka till med förhandlignarna. Du måste berätta hela historien för jag känner att jag inte riktigt hängt med :) Kanske en fika eller lunch när du kommer hem?

2009-09-18 @ 10:20:16
URL: http://blogg.aludden.com
Postat av: Susanne

Kul att du haft sån mysig dag med brorsan din. Du får hälsa från mig! Ätit någon Viking?

2009-09-18 @ 19:58:21
URL: http://susannhitochdit.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Malin!

Hoppas du har det bra och det snart ordnar upp sig för dig med jobb och annat....du förtjänar lite lycka tycker jag =).

Ibland måste man få lite utbrott för att rensa ut lite skit som ligger och pyr....moget, nej kanske inte, men det är bättre att få ut skiten än att gå omkring i all evighet och vara bitter..... Jag e oxå duktig på att bete mig omoget när jag väl blir arg....det är inte så ofta men när det händer så brakar det lös bara =).

Kram på dig, Molly hälsar så mycket!

2009-09-20 @ 19:05:58
URL: http://lucaswilner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0