Pirrigt

Idag var ju tanken att jag skulle städa, vilket minst sagt varit välbehövligt. Måste väl erkänna att jag inte varit alltför disciplinerad.. Duttade lite där, plockade lite där och hamnade hela tiden på villovägar med en massa annat.. Som att sitta vid datorn... Men lite har jag gjort iallafall. Plockat undan saker, packat upp resväskorna och dammsugit. Att skura får jag göra i veckan.
Malin ringde och kom förbi mig idag. Hon hade med sig Maxmat. Inte dåligt att få det hemlevererat. Vi åt, surrade och drack kaffe. Verkligen jättemysigt.
Gizmo var bara för söt idag. Först plockade jag fram ett gammalt gosedjur, nämligen Alf.. Ni vet den där bruna figuren med så lång näsa.. Han som var på tv när vi var små. Hittade honom hemma bland mina gamla saker och jag hade inte hjätra att slänga honom. Tog fram den och Gizmo blev rent ut sagt skiträdd. Tänkte väl vad det var frö skrämmande sak som skulle bo med oss ;). Senare idag hittade jag honom sovandes i städskrubben.. Gohjärta! Tänk om han kunde riva loss lite med skurmopp och trasa när han ändå är där inne ;)
Nu är det sovdags för mig. Måste ju vara fräsch i morgon inför den tredje intervjun. Herre gud vad nervös jag börjar bli. Hållt på och velat vad jag ska ha för kläder och gud vet vad.. Måste åka i god tid i morgon också, för den ska hållas i Piteå. Blir alltid lite stressad när man inte riktigt hittar..
Så alla mina goa vänner. Håll tummarna i morgon måndag klockan 10!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till vännen! :O)

2009-10-05 @ 01:04:11
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: madde

håller alla tummar och tår:)

2009-10-05 @ 09:45:55
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0