Myslördag

Idag tog jag en lång och välbehövlig sovmorgon! Oj så skönt. Vaknade av att Gizmo protesterade utanför dörren och tycke det var matdags.. Han är lite som katten i "Simon´s cat", en helt underbar animerad historia, se länken.. Bäst man passar sig för slagträdet ;)
Gjorde mig i ordning och träffade sedan Jessica för en fika på stan. Hade jättetrevligt. När vi satt på Roasters ringde Annika och frågade vad jag pysslade med, så när Jessica var tvungen att avvika så letade jag upp Annika på Åhléns. Hann shoppa två nya nagellack från Mavala, ett jätteglittrigt som heter Pink Diamond och ett  lite svagare skimrigt i rosa som heter Dream. Blev även några ansiktsmasker på Kicks; chocolate mud mask, peel-off mask och så anti-aging mask (ja det börjar väl tyvärr bli dags för det ;)).
Var inne på Peakbutiken eftersom Annika letade jacka.. Lyckades ju fästa blicken på en superdupersnygg klänning..som jag provade. Väldigt smart.. Not!!! Satt riktigt, riktigt bra. Så jag lovade mig själv att om jag lyckas få ett nytt jobb snart så ska jag belöna mig med denna...
Efter en ganska lång runda på stan så slog hungern in.. Till slut hamnade vi på Allstar där även Johan anslöt. Åt quesidillas och drack rosévin, och smygtittade på Luleås hockeymatch. Tänk vad rolig denna lördag blev, hade bara räknat med en fika på stan, istället slutade det med en heldag. Tack mina goa vänner för det!!
Borde städa ikväll men hur roligt är det en lördagkväll?? Funderar på att skjuta på det i vanlig ordning. Tror nog att jag ska göra fotbad, lägga ansiktsmask och måla naglarna.. En riktigt hemmaSpa-kväll med andra ord..
Japp, så får det bli. Kommer vakna fräsch som en nyponros i morgon =)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter som en stenbra lördag! :O)

2009-10-04 @ 02:31:14
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0