Du är ju grym ju!

Himmel vad dagarna rusar förbi.. Hur är det möjligt? Känns som om jag sover, jobbar, äter, sover, jobbar... Hinner liksom inte med så mycket annat. I måndags gjorde jag iallafall en rejäl omgång med köttfärsröra och passade på att bjuda Annika och Johan på middag. Jag hade köpt en rejäl omgång med köttfärs och tänkte att det skulle vara skönt att göra många matlådor på en gång. Det jag inte tänkte på var att allt skulle få plats i frysen... Så nu äter jag köttfärsröra till förbannelse.. Jaja..

I tisdags var jag på Kvällsöppet på Strand galleria. Det blev minst sagt powershopping.. Cubus hade 40 % rabatt på alla kläder. Kom hem med både klänning, en klarröd kofta, en stickad tjock ploklänning och en partytopp.. Så där ja.. Är riktigt nöjd. Prisvärd shopping!! Skadar ju inte med lite nytt när allt gammalt börjar känns trång och jävligt.. Usch vad kilona har kommit krypande.. Längtar tills jag får träna igen..för nu går det utför.

På jobbet går det riktigt bra. Jag har gjort min första försäljning! Känns jättebra. Fick ett mail från Stockholm idag av den anledningen, som postades till hela koncernen.


Du kommer in som en solig dag mitt i den stundande hösten/vintern och värmer hela Jajja! 
Det du säger är – Less is more! Man behöver ingen gedigen kunskap inom SEO för att sälja! Engagemang, vilja och ett glatt humör räcker!

 Mycket bra jobbat Fröken Sjöström!


Jag blev så glad och tokrörd på en gång så jag började grina på jobbet. Herre gud, hur känslig kan man vara??!! Men detta mail ska jag spara och ta fram och kika på när jag tvivlar på min kapacitet.



Kommentarer
Postat av: Linda och Molly

Hejja Malin!

Så underbart roligt att få sån uppskattning! Å jag törs lova att det var du väl värd! Du är bäst, kramar!!!

2009-10-29 @ 22:30:27
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Mari

Självkart är du ju värd dessa komplimnager =)..du är en sol i mörkret!! Kram på dig vännen

2009-10-31 @ 12:22:12
URL: http://mkemppainen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis vännen! Du ÄR en solstrålen vilken dag som helst!

2009-11-02 @ 14:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0