My name is Bridget - Bridget Jones

Ja det är det, iallafall om jag ska lyssna på mina kollegor. Camilla kläckte ju den liknelsen i veckan och efter det går jag under täcknamnet Bridget.. I och för sig inte helt orimligt eftersom jag alltid hamnar i massa märkliga situationer..Haha =)

Idag är det fredag, gud sååååå skönt! Vi ska ha adventsfika på jobbet lite senare och efter jobbet stannar jag kvar i Piteå och går på after work med Krooken och förhoppnignsvis även Annika. Trevligt, trevligt! Så se upp Pite-bor, här kommer vi ;)

Idag är första gången på evigheter som jag "bara" snoozade tre gånger på morgonen. Helt chockad själv. Kom upp till kl 6. Annars brukar jag ju snooza tills alarmet stänger av sig själv..och mer än en gång somna om ordentligt. Men idag hann jag göra mig i ordning i lugn och ro. Skönt. Hoppas detta kan vara en ny vana!!

De senaste dagarna har jag haft alldeles för mycket att tänka på. Krooken frågade ju om jag ville följa med henne utomlands, till Gran Canaria den 11 december. Vi hittade en resa till riktigt bra pris. Och som jag har velat fram och tillbaka, helt galet. Jag både vill och känner att jag verkligen skulle behöva åka iväg och ladda batterierna...men samtidigt så har jag ångest över jobbet.. Rent praktiskt så får jag ledig, men sen så måste jag ju hur det än är, uppfylla min säljbudget.. Så efter mycket om och men så har jag tackat nej...åååhhhh..

Tänk om det skulle gå att åka utomlands över jul i stället... Då har jag ju ändå ledigt, så då blir jobbet inte lidande. Och så skulle jag ju komma runt nästa problemfråga som jag har ägnat dygnets alla timmar åt att fundera på, vart och hur julen ska firas...

Jag vill till Thailand!! NU!!!!
Snälla Tomten, ett sånt paket vill jag ha.. En två veckors semester dit. Snälla!!!!!



Ingen som vill donera ett bidrag??? ;) Please =)
Jag har hittat en riktigt bra resa från Stockholm till Phuket eller Krabi i två veckor... Drömma, dröma, drömma...

Nä ska fortsätta jobba på nu.
Ha en mysig fredag!

Kram från Bridget

Kommentarer
Postat av: Susanne

Surt att behöva tacka nej, men jag förstår dig. Hoppas att det dyker upp flera tillfällen

2009-11-27 @ 14:29:19
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Mari

Visst hade det varit skönt att komma iväg till sommar...Hoppas du mår bra och att du tar hand om ditt hjärta och att grismo mår bättre

Kram

2009-12-02 @ 18:41:50
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0