Måndag del 2 - den nakna sanningen...

Ja du, vissa dagar ska man tydligen inte kliva upp. Denna dag var en sådan uppenbarligen.. Det har liksom inte slutat..

Jag har tvättid ikväll...tråkigt som tusan bara i sig självt. Har inte tvättat på nästan en månad så har ju en galen hög med tvätt... Rusar ner i tvättstugan för att inte bli av med tvättiden, och ska sätta mig ner på huk för att sortera tvätten. Jag hör bara ett rejält BRAK! Satan.. Brallorna sprack.. Och mitt i denna stund kliver grannen in.. Snygg också för den delen och i min ålder vilket inte gör saken bättre.. Kan det inte vara en gammal tant eller nått?? Nä självklart inte.. Och ni kan ju tänka er själva vad jag har för trosor på mig när det är en månad sedan jag tvättade.. Allt annat än snygga.. Jag DÖR!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda Skåne

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIIIIIIIIIINNNNN!!!

Hur LYCKAS du??? Helt fantastiskt, jag ska banne mig börja jobba på den där dokumentären om dig hahahahaha! Du är för härlig, kram kram!

2009-11-16 @ 19:03:01
Postat av: Madde

Men alltså, haha! :) Du är för rolig! Nu höll jag på att skriva en sak som jag inte borde.. hihihih

2009-11-16 @ 19:47:31
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Emma Aludden

Det är fantastiskt roligt att få följa ditt liv här på bloggen. Man får sig alltid ett rejält garv!

2009-11-16 @ 21:45:39
URL: http://www.aludden.com
Postat av: Susanne

Jag dör, aj min mage! Jag fattar inte hur du alltid lyckas. Linda, vill du ha mera material till dokumentären, hör av dig XD

2009-11-17 @ 20:01:43
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja mina kära vänner, jag vet då inte hur jag lyckas =) Men tur man kan glädja er..



Madde, förstår precis vad du syftar på.. Inte bara EN granne som sett mig i underkläder, hahaha..



Susanne.. Du har alldeles för mycket farligt material om mig, gode gud!!

2009-11-17 @ 22:41:22
Postat av: Mari

Åh det är ju du till att lyckas! =) =)



Tack för alla kommentarer för vår prins Oscar!! Jag hoppas på em fika framöver...jag ska bara få upp mitt blodvärde!

Kram

2009-11-22 @ 22:33:46
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0