Jo jag lever

Min kära bror ringde igår och la fram så fint att jag minsann hade bloggat för lite på sista tiden.. Så sant så =)
Så här kommer ett litet inlägg, för bli ett kort ett eftersom jag behöver komma tidigt i säng.

Jag har haft två galet roliga helger sen senast jag skrev.. Lite mer info om dom kommer i kommande inlägg.. Men gemensamt för dom är att jag varit i Umeå båda gångerna. Förra helgen träffade jag en barndomskompis, denna helg såg jag Takida. Trevligt värre.

Denna vecka har det varit småkaos eftersom min lilla älskling Gizmo var riktigt sjuk.. Trodde jag skulle förlora honom i tisdags..

Men som sagt, jag får berätta mer sen.. Nu vet ni att jag åtminstone är alive and kicking.

Här kommer två bilder från när jag och Annika var på BNI träff i Boden..kl 7 på morgonen började det, och ändå ser vi så fräscha ut.






Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra! :) Har väntat på en uppdatering!

2009-11-16 @ 08:17:26
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Linda och Molly

Underbart med snöbilder!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh så jag saknar det!!! Blir nästan sjuk när jag tänker på det....

Kram på dig!

2009-11-16 @ 19:00:25
URL: http://lucaswilner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0