En typisk måndag.......

Jaha ja, då var det måndag igen och fy vilket tråkigt väder.. Ösregnar..i mitten av november. Hade ju önskat att snön som kom tidigare hade fått vara kvar.. Blir så mycket ljusare då.

Jag har då hittills haft en sån där riktig jäkla skitmåndag.. Var ju trött som tusan när klockan ringde, vilket i och för sig inte är någon direkt skräll.. Och som vanligt ställer jag ju klockan så att jag precis ska hinna med det som jag ska. Men när jag klev upp insåg jag att det skulle bli kaos. Gizmo var dålig i magen och det var bajs lite här och var.. På med platshandskarna, försöka tvätta rent såret.. Åhh gode gud.. Tog ju jättelång tid. Hade kundmöte på morgonen i Luleå, fick ringa dit och förvarna att jag skulle bli sen.

Kastade i mig frukost, hann inte duscha, utan kastade mig i kläderna och rusade iväg. När jag står i hissen på väg till mötet inser jag att jag har satt på mig klänningen ut och in =) Så där ja.. Tur jag känner dom jag hade möte med... Fick låna toan och fixa till mig.. Ja vad säger man??

Nä nu ska jag strax iväg på fler möten..

Tjingeling från mig!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men Malin..... :) Ja, vad säger man! hahah

2009-11-16 @ 14:38:00
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Tror min förvirring smittade av sig över telefonen ;OP

2009-11-16 @ 16:25:12
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0