Bra

Idag har jag gjort två bra saker att vara stolt över!! Dels har jag ringt ett samtal som jag så länge har skjutit upp, men idag bestämde jag mig för att inte gräva ner huvudet i sanden längre. Känner mig stolt över mig själv.

Sen har jag övervunnit min rädsla för sprutor och varit och vaccinerat mig mot svininfluensan. Jag var nära att backa ur när jag stod i kö i över en timme. Men fick trevligt sällskap i kön, som fick mig att tänka på annat.

Jag hade tänkt, och verkligen behövt, städa ikväll. Men fastnade i det ganska IQ-befriade programmet Mammas pojkar.... och det var tydligen roligare och absolut mer nödvändigt än att städa. Fy mig.. Får skjuta upp det till helgen.. blä å fy!!Så nu ska jag lägga mig, är fullständigt slut idag. Skönt att det är fredag i morgon! Känner verkligen att jag behöver helg nu.

Sov så gott mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Då är vi två som ska städa i helgen. Trevligt med sällskap :O) Ha en bra helg!

2009-11-20 @ 13:54:36
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0