Tiden rusar och jag hinner inte med

Åh vad jag önskar jag kunde pausa tiden. Känner att jag aldrig riktigt hinner med det jag ska. Denna vecka och nästa vecka blir nog värre än vanligt. Full fart på jobbet plus att jag har en massa saker jag måste hinna hemma också.

Till helgen kommer tjejerna upp från Stockholm och ska hälsa på mig i Luleå. Ska verkligen bli urkul. Vissa av dom har jag inte träffat sedan 2001..herre gud..

Så saknar ni inlägg i bloggen beror det bara på att jag har häcken full...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj vad du stressar. Gumman du måste ta det lugnt mellan varven också! Nu har jag smält i mig godis för en månad framöver. Dags att nanna kudden! Natti Natti

2009-05-13 @ 22:25:25
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0