Tema Smärta

Denna vecka verkar jag ha ett gemensamt tema, nämligen SMÄRTA. Igår tog jag ju som sagt hål i öronen och idag var det då dags för nästa sak. 

Skulle göra ett reportage till tidningen i morse, det som kallas Guiden testar. På min lott stod det att testa olika skönhetsbehandlingar och skriva lite om tips inför sommaren. Tanken var att jag skulle testa att vaxa benen. Inför detta hade jag alltså försökt spara ut hår den senaste tiden. Men det visade sig att det tydligen inte hade hunnit blivit tillräckligt långt för att kunna gå att genomföra. 

Då frågar Carina mig:
- "Men hur ser det ut i bikinilinjen då?"

Jag svarar lite nervöst :
- "Ja där är det ju längre...."

Carina:
- "Men vad bra, då kör vi en Brasiliansk vaxning istället. "

Jag:
- " Va?? Men det ska ju stå om det i tidningen"

Carina:
- Men det är ju jättebra, för vi får så många frågor om just Brasilianskt.. 

Snabbt och gjort plockade hon fram allt som behövdes. Tror ni jag hann bli nervös??? Svar JA!
Och när jag väl ligger där så inser jag att hela kommunen ska läsa om detta och veta hur jag ser ut "down under". Blir ju spännande...hahaha

Mer än detta ska jag inte avslöja, resten får ni läsa om i tidningen. Jag lever ju iallafall, alltid något!





Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj, sånna tvär vändningar det kan bli! Och visst känns det. Har själv vaxat det området, så jag vet. :O) Men det blir nog en kanonbra del av repotaget

2009-05-08 @ 19:19:13
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Madde

Hahah så roligt:) men även om det nu är lite tabu så är det ju många som undrar. Däribland JAG!

2009-05-08 @ 20:23:21
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0