Sendrag

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh.. Gud vad det gör ont. Har i skrivande stund sendrag under bädde fötterna. Hur är detta möjligt??

Har precis varit och tränat Aerobic  i 60 minuter.. Fruktansvärt jobbigt och oerhört skoj. Det var Anna Denarp som höll i det passet. Hon är den bästa instruktören på hela Helex. Blir så inspirerad av henne.. Alltid bra övningar som man klarar av rent kordineringsmässigt, vilket gör att man tar ut sig desto väre. Och bra musik för den delen också!!

De frågade mig i receptionen om jag varit bortrest på sistone...hmmm...var nog ett tag sedan jag var där.. Får bli bättring på det nu framöver. För när jag väl fått tummen ur så är det ju bara hur kul som helst!!!

Nä nu har jag nog slutat eftersvettats, dags för dusch!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad duktig du är som kommit igång nu med träningen! Kämpa på! :)



2009-05-27 @ 11:04:04
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tack Madde!! Hoppas jag ska kunna hålla i det nu bara.. Funderar på Afrodans idag men vet inte om jag vågar....annars kanske det få bli botcamp..hmm

2009-05-27 @ 11:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0