Nytränad

Äntligen!!!

Nu har jag äntligen varit iväg och tränat. Jag har ju haft ett långt uppehåll pga hjärnskakningen och efter det en rejäl förkylning. Men ikväll var det äntligen möjligt att ta sig iväg. Jag valde att gå på Aerobic 1 för att välja något lite lättare...att mjukstarta lite.. Men nackdelen med A1 är ju att det är enkla rörelser och lätta steg, vilket ger möjlighet att ta ut sig mycket mer. Och vi var endast 4 personer på passet så gick ju inte att mörka direkt. Tror ni jag tog det lugnt?? Svar NEJ!!

Efter ungefär tio minuter kändes det soom om hjärtat var på väg ut ur kroppen och hade ett rejält håll i sidan..men skam den som ger sig. Var urkul och nu känner jag mig otroligt nöjd. Får se hur det känns imorgon bitti...jösses vad otränad man hinner bli..

Hade ju en förhoppning om att lägga in lite bilder från mina två helger i Stockholm, men jag orkar faktiskt inte. Är himmelskt trött och tänker ta en hyggligt tidig kväll ikväll. Det får bli en annan kväll helt enkelt.

Kram och god natt

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad du är duktig=D Själv har jag ätit glass i dag. Gott var det så jag ska inte deppa. Syns imorgon, om än bara en snabbis. Kommer nog direkt på morgonsidan, halv tio något. Ringer och ser om du är på språng då! Kramis Kramis

2009-05-05 @ 22:46:56
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0